Saturday, February 26, 2011

Mimpi tak best~

Assalamualaikum.

Mimpi tu mainan tidur kan. Dah lama aku tak mimpi tapi malam tadi boleh pulak mimpi. Mimpi sedih pulak tu. Mimpi Mr. Bf aku meninggal. :(. Dalam mimpi tu siap meraung-raung lagi tau. Rasa macam nangis betol-betol. huhu. Tersentak terus daripada tidur. Langsung aku call dia. Risau beb!. Nasib baik dia angkat phone, terus tersenyum lega mak cik :)). sihat walafiat rupanya. Diapun macam pelik kenapa tetiba call dengan suara sememeh baru bangun tidurkan.ehee. :p

Itu je nak cerita. tak de motif sangat pun.tehee : D.

Eh, tapi aku baru sedar. Ouh rupanya aku sayang dia. LOL. 
Baru realize tak tau macammana kalau tak de dia dalam hidup aku.huu. Selalu dengan angkuhnya aku cakap tak kesahpun kalau kita takde apa-apa, tak kesahpun kalau b tak de, bla bla bla.....(tyme gaduh jela).
Cuba kalau jadi betul-betul, comfirm menangis tak berlagu.

So, only ONE word
>>>APPRECIATE

thanx for reading this 'picisan' blog. :)

No comments:

Post a Comment