Wednesday, February 9, 2011

-My Silent Reader-

Assalamualaikum


Wah tetiba ade gmbr lelaki kacak kat atas nie kan.hehe. bagi suprise sikit. Pakwe aku kah? hoho tidak sama sekali. ;p. Ngaku pakwa marah skandal2 dia yang lain.hee.

Lelaki kacak yang menghiasi post kali nie namanya Ibrahim. Siapa dia nie sebenarnya? hee. Dia silent reader aku. Tiap-tiap hari jenguk blog aku, baca semua yang aku post. Betul kan wei?. Tapi dia baca jela tak tinggalkan apa-apa comment pun. ;p. Dat's why aku declare dia silent reader aku.hehe. Kadang2 aku tak cerita kat dia pun aktiviti aku tapi nanti dia berkias-kias cakap kat aku. Takpun dia amek ayat kat blog aku nie pastu dia bagitau aku. Aku pelik jugakla mula-mula tapi bila dah dia berkias-kias ayat kat blog aku ouhh baru aku tau rupanya dia baca blog aku dalam diam. Kuang asam la ko weh.hehe.

Kteorg dah berkawan lama dah. Dia nak jadi boyfrend aku tapi tak bleh.hehe. Sebab kteorg da declare teman sejati je. Full stop. hee. Aku kenal dia dah hampir 11 tahun ok. Macam2 cerita kteorg share. Cerita masalah cinta, masalah peribadi, masalah rumah tangga. Opps! hee.

Weh, kalau ko baca post aku nie ( alah ko mesti baca punya, comfirm! :D ) aku nak ucapkan thanx a billion sebab support aku.hehe. Rajin baca aku merepek kat sini. hehe. Rajin dengar cerita aku. Once again thanx for being my super duper friend. ;)))))))

Aku suka gila gambar nie ok.

p/s1 : Aku curi gambar ko kat facebook ko.hehehe.
p/s 2 : Happy belated birthday. Ko dah tua, aku tak lagi.hehe.

2 comments: