Thursday, December 29, 2016

Welcome back

Assalamualaikum.

Last entry in September 2014. fuyoo almost 2 years. haha. Since today lagi 2 hari nak masuk new year, so aku berazam untuk tahun 2017 nak aktif berblog semula (hopefully) but the content is quite different from a previous entry. Layout pun dah baru uolls hihi dengan harapan rajinlah aku mengupdate blog.

Aku nak nukilankan perjalanan dan usaha aku untuk mendapatkan zuriat. Senang cerita TTC Blog. Ouh ye bagi yang tak tau apa tu TTC, TTC means trying to conceive. Actually dah 1 year dh TTC. huhu. Memandangkan awal tahun baru 2017 aku akan start treatment di tempat baru, so aku akan share sedikit sebanyak procedures yang akan dijalankan. Mana tahu kot boleh membantu korang yang sudi membaca :)

So apa azam 2017? azam aku sama sahaja macam tahun-tahun terdahulu. Yang utama semoga sentiasa di bawah lindungan dan rahmatNya. Kalau dalam bab zuriat, mohon Allah makbulkan permintaanku ini dan semoga usaha treatment aku ditempatk baru dipermudahkan. Last but not least, Don't forget Allah is the best planner.


See you soon 2017!





2 comments:

  1. yeah.. anis is back... share2.. aku nak baca.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh laaa. ko baca blog lagi ke. hihi. ingatkan tak aktfi dah :D

      Delete