Sunday, January 16, 2011

hang out with ahli-ahli gorjez spy>>Yanti and Miza

Assalamualaikum semua :)

Gorjez spy>>akku, nana, miza, yanti

Dah lama aku tak dengar perkataan Gorjez spy. hehe. Gorjez spy nie geng2 terbaik aku yang terdiri daripada aku, Nana, Yanti and Miza. Kiteorg saja je letak nama Gorjez spy sebab konon2 kiteorg gorjez plus menawan (bapak bajet gila kan.haha) plus kiteorg nie spy terhebat kat faculty. Semua cerita kiteorg tau kot. Orang tu kapel dengan orang nie, orang tu kapel dengan orang nie tapi tetiba kapel dengan orang lain pulak. Perggh! memang kaki stalker la kiteorg nie (yang nie lagi bajet gila. ;p). Sebab tu tertubuhnya Gorjez spy.hehe. Dieorg semua nie geng2 aku masa diploma lagi, memang kemana-mana 4 orang jelah, cuma bila dah sambung degree masing2 tak sama course except aku dgn Nana yang memang tak bleh berpisah.huhu. So, time to spend together agak terhad la kan. So far kteorg tak de masalah lagila sesama kiteorg sebab kteorg 1 kepala gila2, suka merepek and yang paling best  suka gelak tak de sebab.haha.

Semalam after balik wedding ex-classmate kiteorg. Tetiba datang idea bernas daripada Miza and Yanti, nak ajak lepak tengok movie. Tak kesah pergi mana asal luar dari Shah Alam. Wah! berlagakkan minah dua orang nie? bajet tak mo jalan2 Shah Alam. Tapi aku pun dah bosan jugak kat Shah Alam, apa je ada? tarapapa la beb.hehe Aku on je la kan sebab duduk rumah pun memang bohsan. Nana takde g rumah kawan dia. Biasala orang fameskan, kawan pun bersepah.huhu.

After solat asar, kiteorg gerak. Destinasinya Sunway Piramid. Tu yang paling dekat and tak jam. Kira dah out dari Shah Alam jugakla.hehe. Miza still dengan baju kurung kendurinya.hehe. Asalnya kiteorg nak tengok movie tapi bila sampai ramai gila orang. Confirm panggung penuh. Memang weekend selalunya ramai orang tapi kali nie luar biasa. Maybe sebab budak IPT da dpt PTPTN kan so dierog jadi berlagak sikitla kan nak jalan kt Sunway.hehe. Aku je yang sengkek JPA tak masuk lagi. 

Disebabkan perasaan Miza yang memang teruja nak tengok movie kiteorg pergi je usha cerita apa yang ada and tak full. Beratur memang panjang penuh 1 gerabak keretapi kot orang2 nie. Kiteorg plan nak tengok The tourist tapi full, Khurafat aku dengan Yanti da tengok, lain cerita macam tak berapa nak menarik. Last2 kiteorg decide tak payah tengok.huhu. 

Finally just window shopping, makan Mcflurry mudpie, and cari kedai makan yang best. Excluded Pizza hut ok sebab dah bosan sangat asal datang Sunwy je makan pizza. Kat Shah Alam pun ada pizza okay.huhu. After solat Maghrib (tyme nak solat nie ada budak malas gila nak solat.haha.) kiteorg decide makan kat subway. Nie first time aku makan subway. Ala-ala kebab la kan. Not bad la tapi makan nasi lagi best kot.hehe.

Miza bebraju kurung.

searching tempat makan yang best.
gambar curi-curi.
buat muka tak brslh je curi snap picture.

random picture

Aku+ Yanti

say no yanti.

Aku + Miza.

Teruja kan.hehe.

Selepas semua kekenyangan dan kemengantukkan. Kiteorg kembali ke pangkal jalan. hehe. Dalam kereta sempat lagi bergosip okay. Well nama pun spy kan. hehe. Anyway, saya seronok even tak de apa2 aktiviti menarik yang kiteorg jalankan. LUVE U ALL! ;) 


stay GORJEZ ok ! =)

No comments:

Post a Comment