Wednesday, September 1, 2010

masih merajuk

mesin ku masih merajuk.haiiiii.. nape ye kamu? ingtkn dah bg rehat lama dah dpt beroperasi balik, tp still tak nak jugak. Geram, buang masa tau tak?? grr... tadi dah agak gembira jugak bila macam dah ok sikit, tupun mungkin sebab aku dah mmbebel sebakul lepas tu jadi balik. Gedak geduk gedak geduk bunyi, 1 flat pun boleh dgr. Amboi saja mogok nampak, nak marah kat aku balik la tukn. Aku dah buntu, dah tergendala kerja aku sekejap.

Cana ye saya nk buat dgn kamu?. Tolong mesin kembali berkhidmat seperti sediakala.

:/



No comments:

Post a Comment