Friday, August 27, 2010

Kekosongan

Rasa mcm dah lama aku tak update blog. Kekosongan dan ketandusan idea utk berblogging. Nak kata busy sgt tak juga, rutin harian mcm biasa. Pergi kelas, balik kelas, masak utk buka, terawih(kadang2).Balik terawih duduk bersenang lenang, nmpk mcm tak ada kerja pdhl dah beratur kot kerja-kerja menunggu. Lab report, thesis final year project, assignment, presentation. Haa amek kau, tu pun tak sedar-sedar lg Anis.huu. Nanti dah nak dekat final baru nak siapka semua. Tak insaf-insaf ke mak cik.
Aku rasa normal la tu jadi student, suka buat kerja last minute. Btol kan? rasa mcm tak ada feel je kalau nak buat awal-awal. Rasa mmc tak ada idea nk buat kerja-kerja yg bertambun-tambun tu. Tapi cuba kalau buat last minute aku berani kerat jari mesti kerja semua jadi mudah dan for sure la akan siap jugak. Hee. Sampai sanggup tak tido malam nak siapkan kerja-kerja, time tu tak rasa penat pulak kan.Tu namanya tekanan. Otak dah set kena siapkan juga, so barula dpt idea nak buat kerja. Tapi tak semua student mcm tu, ada yg rajin yg suka buat kerja awal-awal. Orang yg mcm nila kita nak.hehe. Tapi boleh kira dgn jari kot berapa ramai je yg mcm tu. huu. Aku harap-harap akupun akan jd mcm tu juga.Aamin.

ok, dah kekosongan idea balik ni, nnt bila idea dtg membuak-buak aku akan mencoret lg.

=)

No comments:

Post a Comment